



Варіанти оплати:
Оплата на розрахунковий рахунок
Накладений платіж з ЧАСТКОВОЮ ПЕРЕДОПЛАТОЮ (орієнтовна вартість доставки)
Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay (УВАГА! Уточнюйте наявність перед оплатою!)
Виникли питання?
Зв'яжіться з нами: Viber
Виникли питання?
Зв'яжіться з нами: Viber
Настільна гра Edu-Toys Поп-хоп Pop-n-hop (GM009)
Настільна гра Edu-Toys Поп-хоп Pop-n-hop для віку від 6 років підходить для сімейного дозвілля та дитячої компанії.
Грати можуть від 2 до 4 учасників. На перший погляд весела і невигадлива гра спрямована на розвиток важливих навичок.
Починаючи з рахунку та сортування та закінчуючи логічним мисленням. У поп-хоп діти вчаться продумувати ходи, рахувати, грати в команді, приймати перемогу та поразку.
Як грати Підготовка. Спочатку кожен учасник вибирає колір фішки: червоний, синій, зелений чи жовтий. Далі по черзі гравці натискають на прозору сферу у центрі ігрового поля та кубик підкидається. У кого випало найбільше число, той ходить першим. А за ним усі інші за годинниковою стрілкою.
Правила гри. Щоб гравець міг зробити хід, він має викинути шість на кубику. Потім він переміщає свою фішку на поле зі стрілкою. Потім відразу знову кидає кубик і рухає цю чи будь-яку іншу свою фішку на кількість полів, що випала на кубику. Усі ходи робляться за годинниковою стрілкою.
Під час гри число 6, що випало на кубику, може використовуватися або для переміщення нової фішки на полі зі стрілкою, або для переміщення вже введених в гру фішок по колу. Шістка, що випала, завжди зобов'язує гравця кинути кубик ще раз. Якщо фішка потрапляє на поле, вже зайняте фішкою суперника, то суперник повертає свою фішку у свій кут. Ця фішка може повернутися в гру лише після викидання шістки. Фішка не може закінчити хід на полі, вже зайнятому фішкою свого кольору. У такому разі кубик кидають наново. Після того, як фішка зробила повний оберт навколо дошки, вона потрапляє в «будинок» свого кольору. Фішки суперників не можуть займати "дім" гравця. Для переміщення в будинок потрібно викинути точну кількість очок.
Перемагає гравець, який першим заведе свої фішки у свій будинок.
В комплекті:
- Ігрове поле з кубиком,
- 6 фішок,
- правила гри.
Характеристики
Немає відгуків про цей товар.
Немає питань про цей товар.